fredag 23. september 2011

I morgen braker det løs!!

Juhuuu!!! Som vi gleder oss til ei kreativ og herlig helg :)
Bare noen timer igjen nå!

Hanne har noen ledige plasser på kurset sitt. Her er hennes kursbeskivelse:


"Jeg har fortsatt ledige plasser på kurset mitt med maling og drodling/tegning på lørdag. Kurset passer like godt for en nybegynner som en dreven scrapper.
Du skal drodle og tegne under god veiledning hele tiden, så ikke være redd for at det kreves de store tegneferdighetene. Jeg har hatt det veldig gøy med forberedelser til kurset mitt og gjort nye oppdagelser til hva man kan blande av maling, blekk, spray og gode greier. Jeg byr på et inspirerende og morsomt kurs, hvor du garantert kommer til å bli fornøyd med egen innsats. Her er en liten sneakpeak til hva du kan vente deg av din layout etter kurset."
  
Og en liten påminnelse til de som enda ikke har betalt - vær snill å betale så snart som mulig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar